Elli svarar:



Postat av: Malin

Har du långa eller korta ben? Dom ser starka ut och smala.Dessutom ser dom långa ut.Känar du pengar på din blogg och är du bortskämd? Puss din blogg är hel-härlig!

2009-06-27 @ 19:56:44

Hejsan Malin.Jag kan börja med att säga att jag har rätt så korta ben.Fast dom kanske ser långa ut inte vet jag? Nej dom är inte så smala tyvärr. Men en och en annan muskel finns väll.Haha nej jag känar inte pengar på min blogg. Och om jag är bortskämd så skulle jag säga nej. Jag får det mesta jag vill ha. Men jag skulle inte kalla att jag är bortskämd. Även fast jag får pengar när jag vill ha/ behöver. Det är för att dom inte tror jag klarar mig utan pengar i bland. Och fast alla mobilder/ datorer jag får. Så nej jag tycker inte att jag är bortskämd.Fast alla ser från sin sida...
MEN PENGAR ÄR KUL

Haha min bästavän i Egypt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0