Designen är fixad

Hejsan,förlåt men den hära gången var det designens fel att jag inte bloggade. Den hade cp:at sig totalt. Men den bästa Victoria fixade allt. Och jag har fått min mobil iallfall.För min pappa är så gullig.Han gjode en sak så vi fick ut den i Torsdags.Och i går var jag hos mina kusiner och firade midsommar. På femkampen så vann jag och Josefin. Värsta glädje skutten vart det,och Jossan hon stog och skrek som en galning.Hah kul var det i allfall. I dag så skulle jag och pappa shoppa lite men inget är ju öppet så det får bli i morgon. Jag är fortfarande förskyld men det börjar bli lite bättre. Jag vill ha nya skor,och en jeans jacka som finns på gina.Men jag kan nog allt tigga åt mig det surru! Puss och en jätte puss till Frida som åker till USA i fem veckor ensam på måndag, måste ringa och prata med henne sen.Kyss och smek.

Fjortisarna,hahah nej dom driver bara hoppas jag...Sandra,Anna,Frida och Melina,Saknar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0