Dagens inköp!,Jag köpte rp tidningar...

Som jag skrev i förra inlägget att jag visste vart Robert Pattinson tidningarna i sverige finns. Så hade jag rätt har köpt hem alla,dvs 2st. Ska kanske beställa hem en från Usa också.Dessutom har jag fått allas autografer. Jag tänker aldrig avslöja vart tidningarna finns. För då kanske ni köper upp alla! F*ck heller,jag visar bara mina vänner dvs Zara och Frida i sånna fall. ( Jag har andra vänner men det är dom enda jag visar stället för) Köpte en klänning också. Sen fikade vi på yougurtbar,som ligger i Gallerian.Mums påvägen hem vart jag lite små hungrig såjag köpte 6 cheesbörgare.Heheh...
Men jag delade med mig,3st fick zara,sötnosen. Sen drog vi hem och chillade hos Zara.

Två tidningar en som handlar bara om Robb,och massor av affischer på honnom.
Sen en om Twilight och bara massor av afficher på Robb,och alla...
Ca 200kr


En rosa klännig från GinaTricot,199kr.

Kommentarer
Postat av: e

hur har du fiixat din header ?

2009-07-01 @ 11:30:51
URL: http://evelinadjupmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0