Back to the game!

Hejsan nu har jag kommit hem från Egypten. Faktiskt ganska skönt men också kommer jag sakna folket där som avgudade mig, haha. Jag har sett Delifiner och gjort ett dyk när jag var där. Ni vet med tuber på ryggen och en mask så man kan andas. Igentligen måste man ta en sak som heter Dykarsefitikat innan man får dyka,eftersom det finns risk till att dö och man måste vara kunnig. Men man får testdyka men det kostar också. Så i höst eller vid vinter sak jag ta dykarsefitikatet. Det var inte läskigt alls jag älskade det. Min mamma,*syster* och *pappa*- (halv=*) har redan det. Så det är ju dom som fått mig till det hära. Fast när jag var nere på 10m undervatten ytan så tappade jag min mask så jag kunde inte andas och tjejen som hjälpte mig tryckte in den,det var faktiskt lite små läskigt men sen gick allt bra i gen. Aja jag har så mycket att berätta men tänker inte berätta det nu eftersom jag ska till skolan om 10 min så puss puss. Jag har film på Delfinerna som var i röda havet och massor av bilder.Hah så klart går man typ helt osminkad och ful till skolan i dag buhuu. Men duschat har jag gjort! BYE,Ursäkta bilden memmen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0