Trötter...

Nu har jag inte bloggat idag för jag tordde jag hade bloggat. Men i bland glömmer man,men nu var jag helt säker på att jag hade bloggat. Idag har jag hjälpt min mamma. Med att flytta en soffa och lite sånt. Först så åt vi en trevlig lunch sen så ville hon kolla på Twilight,så efter tjat och gnäll hahah så satte jag på filmen som jag sett runt 20 gånger? Så vi åt glass och mysde.Sen så visste jag inte vad jag ville göra eftersom det var så hilmlans tråkigt väder. Om det hade varit bättre så hade jag säkert dragit in till stan. Och shoppat och fikat.Men nu var det inte så. Här är den bästa bloggen någonsin jag skojar inte! www.mestelsa.blogg.se vad ska jag säga?

hm, en blid på mig och fanny vintern 08/09 tror jag...


Kommentarer
Postat av: vikkan

coola glasögon ! =)

2009-07-06 @ 21:29:16
URL: http://vikkanpikkans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej:) jag läser din och mestelsa.blogg.se

men nu har ju hon skaffat lösenord och jag undrar om du kan det???

<3<3<3<3

2009-07-16 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0