Tidigt.

Godmorgon allihoppa. Sovitgott?,det har jag. Idag ska jag nog åka till min pappa. Jätte längesen jag var där känns det som. Har ätit frukost och är laddad. Nu ska jag fixa i årdning mig. Visst är det härligt väder ute? Ska kanske ringa Zara och fråga om vi ska in till stan eller kanske till Solna eller något. Det är ju närmare från stan hem till min pappa. Vad kan det ta att åka? Ungefära 10min att komma hem. Men klockan är ju endå så tidig. Här var min undebara och *host* onyttinga frulle i dag.

Hm elvira undrar vad kan det vara där i påsen bäst att kolla.

wee en muffins!

Kommentarer
Postat av: susan

sv: tack sötnos. glad jag blir :)

lägg jättegärna till mig på bloglovin om du använder det ^^



skulle vara kul!

2009-07-08 @ 11:24:48
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: ida

åh gott!

sjukt fin blogg :)

2009-07-08 @ 12:06:33
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0