Svar!

Vad får du i månadspeng/ veckopen... Svar: Jag får ingen veckopeng eller månadspeng. Får pengar när jag behöver det. Får runt 1000-4000kr i månaden,olika varje månad.

Gillar du djur?Svar: ja, jag älskar djur.

Har du några djur? Svar: Ja, jag har 2hundar,4katter och 1häst.

Är du rädd för något djur/vilket. Svar: Nej jag har aldrig varit rädd för något djur,men man måste visa respekt för några, tex häst...

Kommer du från sverige? Svar: Ja det gör jag,men inte helsvensk.

Tycker dom om dom andra storbloggarna? svar: Jag läser inte så mycket bloggar just nu har börjat trötta på alla ''storbloggare''. Visst jag kollar in dom ibland men inte så ofta. Alla skriver på ett ungefär samma saker.

Tycker du att du är en bra människa,/ Varför. Svar: Jag kanske inte är den bästa men jag är inte dårligt heller. Tyvärr tänker jag inte svara på varför...

Vilken är din favorit seier?Svar: Desperate housewives är min favorit serier. Kollar inte så mycket på tv längre. Kollar på Paris hilton my new bff,men det är inte min favorit precis,kollar mest på det för de är så patetiskt.

Är det din naturliga hårfärg?Svar: Tyvärr jag vet inte,jag är brunhårig tror min mamma. Men jag passar endå inte ibrunthår.

Hur gammal är du?Svar: Jag är 14år född 1995,04,12.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Svar: Nej tyvärr gör jag inte det.

Är du nöjd med dig själv?Svar: Ganska vissa saker är ju posetiva och vissa är negativa. Ganska svårt att koma på det nu.

Är du kär just nu iså fall i vem?. Svar: Nej det är jag inte.

Vart bor du?Svar: Bor på 2ställen. Både på landet (ekerö) Och 10min från stan (Alvik)

Är du fjortis har du varit fjortis?Svar: Nej inte,jo men inte den värsta typen.

Hur mycket väger du?Svar: Vet inte runt 48-50kg.

Vad har du för BMI?Svar: Förra året hade jag 18, men jag lovar att det gått upp.

Hur lång är du? Svar:
165cm

Berätta om några av dina bästa minnen med dina kompisar,(ovänner osv. Kom i håg, Hata dom du hatar, Älska dom du älskar,Men hata aldrig någon du älskat...Svar: Jag har många bra minnen. Ganska många från när jag var 12/13år.

vad andvänder du för smink? :PSvar: Det kan jag visa någon gång. Iband andvänder jag mig av ID makeup. Och ibland av Loreal,och några andra märken. Nu på sommarn har jag inte haft så mycket användning av smink. Men jag andväner foundation,puder,kajal,maskara,ibland rouge.

vad är din hobby?Svar: Jag går inte på någon sport precis, jag är med mina vänner räker inte det?.

hur länge har du bloggat?Svar: Jag har bloggat tidigare bloggar också. Men iden hära i ca ett halvår imorgon.

tycker du om vart du bor?Svar: Ja men jag skulle vilja bo istan.

Vilken skola går du i?Svar: Ekebyhov som ligger på ekerö,ska börja 8an.

Har du bytt skola någon gång?Svar: Nej faktiskt inte,skulle igentligen ha börjat engelska skolan men jag stälde mig inte ikön så jag började aldrig och det är jag glad över.

vilka hårfärger har du haft?,har du din nartuliga hårfärg nu?,vad är din naturliga hårfärg?Svar: Jag har istortsätt haft alla färger. Allt från Rosa,svart,pippi oranget,brunt,rött och en massor av andra färger. Nej jag har färgat hår nu. Som jag skrev högre upp,min mamma tror jag har brunt hår.

vad tycker du om h&m och gina tricot? e kläderna bra kvlité?Svar: Nästan alla går runt med lika dana kläder och jag tycker endå att det är tråkigt men jag gillar afärerna.

favoritlåt och färg?Svar: Oj jag har många låtar jag gillar. Och jag gillar färgerna,Vit,svart,rosa,bechgrön.

vill du ha barn/ hurmånga?Svar:Ja det vill jag,som högst vill jag ha 3st fast jag tror jag vill ha 1 eller 2.

hänger du med dina homies utanför ica på helgerna?Svar: Nej varför ica?

tror du att du e cool :sSvar: Jag tror inte jag är.

Vissa frågor svarade jag inte på och jag valde att inte ha med namn och en massor av annat. Den som får en länkning är...http://onlynathalie.blogg.se/  så varsågod och tack för alla frågor allihoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0