Sorry babes

I går var jag och Fanny på grönan. Där vi träffade sötnosen Zara. Vi hade sjukt kul. Vi ''knarkade'' Insane och Extream. Och Fanny vad ska jag säga?, .Iaf när vi skulle åka Insane då jävlar raggade hon upp folk. Hon fick åka med några killar som var runt 30 år kanske,som kallade sig ''Dream boys''. Dom var jätte roliga.Sen vid nio på kvällen skulle dom ha en j*vla sär konsertt så dom stängde av alla roliga saker. Dvs Extream... Så vi åkte hem,för alla gick till Insane.Så kön vart oändlig.Sen när vi kom hem smugglade vi in,cockosbollar,chips och cola. Som vi myste med.  Idag har vi varit hemma och tagit det lungt bara. Åkte ner till ungdomsmotagningen,sen drog vi hem till mig och hämtade små saker. Nu har vi huset för oss själva så vi ska kolla på skräk film och mysa senare. Vi har bakat ungspankaka,mums. Men tyvärr vart den inte så god...

Fanny,jag och zara.
Haha i bland så får man ett stort huvud ;)

(Normalbild)
Zara,elvira och fanny


En elvira som gillar att snurra...


Okej dom bjuder jag på, Puss puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0