Saknad

Sitter här och tänker på min bästavän Frida som fortfarande är i usa. Det känns som om det var flera månader sen jag träffa henne. Jag saknar henne,den ända presonen jag kan vara mig själv med till 100%. Den 'ända personen som får mig att skratta så att jag kan explodera ibland. Saknar dig för du är den du är.Det blev så tomt här utan dig när du försvann. Snälla kom hem nu. Jag pallar inte mer,utan dig kan jag inte vara hel. Kan inte vara den jag saknar. Förut pratade vi varje dag,var med varandra vardag.Jag drömde inatt om alla iklassen,hur vi satt där i skolan och helt plötsligt så var allt borta jag,några år gick och sen var vi där igen. Jag drömmer om för mycket, sen när vi träffades igen,så trillade jag ner för ett berg och dog. Plötsligt vaknade jag i drömmen och såg dig sitta vid min sida och kolla. Vi lovade för några månadersen att vi inte ska gråta om någon av oss försvinner,vi ska leva för varandra. Saknar dig Frida min bästavän kom hem!
Tagen förra året,Frida och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0