Robert Pattinson.

Killen är underbar,visste ni att jag hade hans autograf? Häftigt va & visst är ni avensjuka?.Jag har över 100bilder & aficher på honnom. Lite synd  igentligen men jag får ha det jag är elvira.Jag har hans riktiga adress,men kiss my ass ni får den inte.Man kan hitta den på flera ställen men nej,nej jag berättar inte. Sen så har jag hållit på att skriva en jäkla massor av brev men jag har inte postat dom en haha fan vad lat jag är! Så det sak jag fixa också. Fast det tar jätte lång tid innan han kan svara på dom,eftersom han inte är hemma så mycket. Jag fick hans adress hem ivintras av en tjej som hade skickat brev till honnom och fått svar.Det tycker jag är väldigt generöst av honnom. Så varför ska man inte testa? Jag har en plan jag ska träffa honnom... men mer säger jag inte!



Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGgING,berätta hur du började tycka om han och har du läst alla böckerna?,gillar du Robb eller Edward?

2009-07-04 @ 20:04:41
Postat av: asfasfjasd

ni vet väl att han är bög?

2009-07-05 @ 23:29:05
URL: http://asfasfjasd
Postat av: Sina

hahahaha, cooolt att du ska träffa honom, då kommer vi ha någonting gememsant 8) jag satsar på en intervju med honom :$

2009-07-07 @ 15:41:25
URL: http://twilife.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart träffade du honom? :)

2009-07-11 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0