Resfeber

Kom nyss hem,efter 1vecka på landet med Fanny. Hon åkte till England i dag och ska vara borta i 2veckor själv. Så jag följde med henne till Arlanda,med hennes mamma och pappa. Så det vart Norrtälje --> Arlanda --> Norrtälje --> Stockholm. Hon tog med sig min kamra så nu har jag inga bilder att visa. Lite synd men jag tyckte att hon skulle få låna den eftersom hon hade glömt sin egna. Vi har sommarjobbat 1dag på en loppis,efter det så åkte vi Vikingline färga. Så jävla kul vi hade,lite synd att jag inte hade ett till minneskort till kamran. Nu är Fanny framme i England fick jag reda på. Hon fick sitta brevid en kille på planet som var brittisk och 14/15 år tror jag. Så när hon kom på planet så skrev hon till sin pappa,Gissa vem jag sitter brevid?,faktiskt ganska kul.Eftersom hon ville sitta själv så att hon kunde sova. Nu måste jag slänga smuts kläder i tvättkorgen och sen svarar jag på Frågestunden!

Kommentarer
Postat av: fanny

haha den dar killen assa, skit laskig

2009-08-11 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0