Packar- för båtsemester.

Hejsan sötnosar. Visst har jag dårlig uppdatering men jag skriver så mycket jag kan!. Nu har jag packat väskan till båtsemestern. Vi åker i morgon,(11/7-18/7). Men om det blir jätte dårligt väder under veckan så ska vi åka tillbaka till landet. Jag hoppas att jag får med mig datan men jag vet inte! Ganska skönt utan data. Men jag kommer sakna er allihoppa. Jag har med mig min kamra som jag laddar för fullt nu.Så den ska hålla. Samma sak med min mobil. Där ni kan nå mig sötisar. Jag har nytt mobil nummer så det är bara att fråga. Nu ska jag flippa runt lite.Kommer förmodligen kolla på en film i kväll!Och förmodligen mycket uppdatering under natten inte vet jag. Så vi ses sen eller snart PUSS.


Mina väskor, + att det finns någon till! Där nere. Packade inte så mycket somrigt utan mer kampingväder/kläder. Jag hatar att frysa. Häldre varm en kall. Fick inte med mig allt jag ville ha med, men ibland så får man välja bort något!,sen vill jag inte ta för mycket plats på båtern *hehe*... Denna gång fick det bli en sportbag eller vad man kallar det. Oftast får man plats med mer i dom. Om man gemför med en resväska. Eftersom det är tyg som kan töja lite på sig.Fast jag själv gillar bättre resväskor!



Kommentarer
Postat av: alice

vad är det dära som sticker upp,(flaskan ser lite skumt ut! ) Ser ut som en chanpangeflaska eller vinflaska :O

2009-07-10 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0