Måndagens inköp!

Nu ska ni få se vad jag har köpt. Inte så märkvärdigt utan mer av vad jag behövde.

Mina nya älsklingar med 13cm:s klack. Visst är dom fina?
Ser bättre ut i ''verkligheten''- Skor från Belle 500kr men nu är det rea tider så 199kr.

Ser lite konstiga ut just på den hära bilden...

Rakningsludder från Kicks med lukten Ros. 30kr.

(Oj där kom mitt hår med ibliden)- Engåns rakhyvlar tycker jag är mycket
bättre en dom andra. Inte för att dom är så billiga utan att dom har väldigt
bra ''hyvel'' 30kr.

(Mitt hår i gen förlåt)- Handkräm/Hudkräm. Som luktar helt fantastiskt enligt
mig. Lukten håller i sig 5dagar,men jag föreslår att ducha och sätta på mig
ny. Kicks 200kr.

Dom blilliga parfymerna från H&M som luktar jätte gott enligt mig.
50kr för denna lilla flaska,helt klart värt det om man gillar doften. Luktar
jätte gott tillsammans med Krämen jag köpte!


Kommentarer
Postat av: ÄLSKAR DIN BLOGG

Fett fina skor jag ska nog köpa dom. Vilken affär och vart ligger den?.Parfymen har jag fast ien annan lukt,den lila fanns inte när jag skulle köpa, en vän till mig har den och den luktar super gott. Vart fanns den?

2009-07-22 @ 18:51:03
Postat av: vippa

härlig blogg,schysta klackaar.

2009-07-22 @ 19:19:51
Postat av: Anonym

Hahah, Toalett sprut! Eller va det inte du och jag som såg det? :P

2009-07-29 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0