Hos Fanny igen.

Nu har vi kommit hem. Och jag tycker ändå att det var rätt så kalt iaf.Men alla har sina åsikter. Jag börjde frysa lite på slutet. Nu ska vi mysa och kolla  på skräkis,jag tror Fanny ville se ''The eye'',eller vad den heter. Så vi ses imorgon eller i natt jag vet inte. Och sen kanske vi ska till Grönan i morgon men det är jobbigt att vara där när det är varmt. Så vi får se,godnatt så länge. Jag har tyvärr inga partybilder just nu men det kommer...
Så ni får nöja er med en gammal bild...


Kommentarer
Postat av: issa

fin blogg du har:)



Vore kul ifall du lyssnade och kommenterade mina låtar på min blogg. Jag skriver egna och sjunger och rappar :) har precis lagt ut en "ny"



Ha de bäst:) kram!

2009-07-03 @ 07:45:04
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: joss

vad sööt du är och skit fin blogg du har ;o om du har lust kan du kolla in min, och kanske skriva vad just du tycker [: ♥

2009-07-03 @ 12:54:54
URL: http://fooryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0