Hejsan / HEMMA

Nu har jag kommit hem efter 1vecka solsken ute på vattnet. Idag drar jag och Fanny in till stan och shoppar. På kvällen så ska vi kolla på den nya Harry potter filmen.Den håller på ihela 2 timmar och 33min. Lite överskattat... Men jag hoppas den är bra. Äntligen så händer det något. Jag har längtat hem till stan  hela veckan. Och nu är jag här. Nästan helt utan datan osv. Men vi har haft kul iallafall. Hittade lite bilder från Fannys mammas blogg. Hennes blogg är en del av hennes jobb.(http://blogg.byleiad.se/). Vad har ni gjort hela den här långa veckan?  Vi var hela 4 familjer i år 20personer...

Lite bilder från båtsemestern...
haha jag och Fanny är i bakrunden, som står mot klippan och försöker SOVA.

Vilka är det som försöker få internett? Haha, jag tror vi kollar på film...

Haha, Lucas Fanny och Jag...


Oliver,Anna,Annika,Jag och Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0