Godmorgon!

Hejsan alla söta,nu har vi kollat på en film som heter Notebook.Som var en jätte fin film.Den rekomenderar jag.Vi skulle ha åkt till Grönan i dag men imorse när vi vaknade så var det jätte tråkigt väder. Så vi bestämde oss för att vi skulle vara hemma. Och nu så lyser solen starkt där ute.Ska hem vid 3tiden.Och nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra.Men det kommer till en sen.Vad ska ni göra idag? När det är så fint väder.Men nu ska Fanny städa sitt rum för hon ska till Norrtälje i kväll. Så puss puss...bästa läsare!

Nu saknar jag alla som jobbade på dyknigs båten i egypten. Dom älskade mig så. Saknar en tjej som heter Åd. Som jag dök med.Hon kom från frankrike.Jätte snäll tjej faktiskt. (vi hade inte lämnat hamnen,på bilden ennu)
Visste ni att min halvpappa fick jobb i Egypten och att vi hade fått 20,000kr bonus,och sen hade vi fått mer. Om han hade sagt ''ja''. Och då skulle vi ha flyttat till Egypten. En sak jag skulle villja ha gjort.Men det var skönt att komma hem...


Kommentarer
Postat av: marie

Haha, åååhh vad snygg header du har :P har du gjort den själv?

2009-07-03 @ 13:41:35
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0