Frukost på balkongen

Här sitter en  trött Elvira som äter sin frukost ute på balkongen och bloggar.Kan man bli snällare?.Fast här är det inte så tyst. Nämligen en tunnelbana och motorväg brevid mig. Vad ska ni göra i dag?,själv hade jag tänkt att jag skulle åka till bromma och hämta ut min och pappas medicin. Hoppas det inte börjar regna, För att jag har både katt och data iknät.
Lägger upp alldels strax på vad jag köpt,från fördags.

Haha kolla vad trött jag är,med luggen i rakbena kan jag bli snyggare?

Dagens Frulle.

Nu kanske ni förstår varför man inte alltid väljer att sitta utomhus?


Kommentarer
Postat av: Miranda

Gud så trevligt :) <3 hoppas du får en bra dag. Lägg upp bilderna av du har köpt! :D <33 Kram/ Miranda

2009-07-22 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0