Elvira bloggar inte?,förra årets båtresa hear we come!

Hejsan nu ska jag förklara en sak för er. Jag har inte bloggat nu på 2 dagar pågrund av att jag har varit med zara. Ja det är hennes fel!,hon och jag drogade the sims 3. Det började med att jag kom hem till henne,på kvällen drog vi till min mamma och hämta lite saker,jo the sims 3. Sen så fick vi spriga till bussen iaf. När vi kom hem till min pappa i Alvik så satt vi bara och spela sims hela natten lång. På förmiddagen så satt vi där också,efter våran skönhets sömn. Senare vid 3tiden så drog vi ut och handlade. Vi dissade mc-donalds. För vi ville inte ha något,vi var så j*kla kräsna. Sen fick Zara syn på chokladpudding. Som vi köpte med en annan massor av saker.Gissa vad vi gjorde sen? Jo spelade sims... Nu på kvällen kom min pappsen hem och skjutsade hem zara. Nu så har jag inget att göra! Imorgon drar jag till min mamma,och på lördag så kommer det inte bli blogg! På hela veckan. Jag ska på båtsemester,Nu j*vlar ska vi ut på havet och rocka.Okej det blir jag Fanny och massor av annat folk. So nice. Jag kommer att bli så brun. Vi ska smuggla ner min data någonstans också. Problem vi har skvaller barn med,som är rätt så roliga. Förra året då hade vi sjukt kul, kan berätta lite.

Lite från förra årets Båtresa!
Förra året var vi 3 familjer tror jag. Ungefära 5st ivarje familj,vad jag minns.Mer än häften är ju barn iaf. Ganska kul faktiskt. På en plats där vi stannade en natt så fanns det ett litet hus långt inne i skogen på andra sidan vattnet. Där killarna skulle ''utforska'',och dom fick för sig att det var ett vapenhus. Så dom drog dit mig och Fanny. Och vi hade hakitoki,(STAVNING) Så vi gav en till dom vuxna medan vi luffa dit. Vi hade en liten robåt också med.Så vi tog den såklart. När vi kom över så sprang vi runt där och försökte hitta något,(vet inte vad) så vi bad alla vuxna att komma dit för vi var rädda. Så när dom vuxna kom så började dom skratta och sa att det var en vedbod tror jag. En annan dag så stannade vi på en annan jätte fin ö. Där vi sprang runt i pyjamas. Både jag och Fanny hade en varsin hakitoki,(STAVNING) och då började vi leka tjuv och polis med killarna.Jag var ''BECK'' och Fanny var ''WALLANDER'',lite pinsamt. Så där sprang vi runt och jagade dom,jävligt bra motinon. Sen så hade vi en liten ö som fängelse. Då fångade jag en som jag skulle hålla i på ön då hade jag lagt hakitokin i min bröstficka på pyjamasen. Då så råkade hans armbåge komma åt den så den flög i vattnet. Och alla fick PANIK. Eftersom dom var dom enda vi hade så vi krigade att få upp den. Men det gick inte. Det vart mörkt och man såg ingeting så Oliver och Tedor sprang till Föräldrarna och bad dom hjälpa oss att få upp den. Jag och Fanny fortsatte att kriga. Vi skulle ha upp den! Så vi sprang till en båt som stog inärheten och frågade efter ficklampa och håv. Men vi fick inte upp den. Vi trodde seriöst att vi skulle mördas eftersom vi andvände dom hela tiden. Men när dom kom eller Fannys pappa och nån till så sa dom inget typ bara att det var att ge upp. Sen på ''morgonen'' så gjorde vi en linbana med vår lilla båt,till den en liten ö som låg tvärs imot oss. Där jätte läskiga fåglar bodde. Som vi vart jagade av och massor. Men nu vart det lite mycket så vi ses sen puss och sovgott alla sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0