borta lite ofta?

Det tycker jag iallfall. Jag har inte ens spenderat en vecka hemma på hela sommarlovet. Och dårlig uppdatering hur ska jag kunna fortsätta nu?. Jag är rätt så upptagen,jag har nästan alltig något att göra.Då kommer bloggen i ''andrahand''. Jag ska försöka uppdatera mera,men vi får se hur det går.

Igår drog jag och Fanny in till stan och shoppade. -Jag älskar stan,känns som mitt andra hem på något sätt. Man kan alltid hitta på något. Om man inte har några pengar kan man dra till hötorget och få gratis jordgubbar och rosor. Det är mest för dom som inte har något liv-.Men iallafall så fick jag med mig lite saker hem,1par skor,nya rakhyvlar,dyr kräm, rakningsludder som luktar rosor. Ny parfym,sen åt vi lunch inne i Gallerian,tog en sallad. Jätte gott. Sen medans vi väntade på att filmen skulle böja så gick vi in på BR och lekte. Hehe jag hittade inga pärlor jag ville ha! ( Till en spc sak )Men men. Tillslut började filmen ( Harry potter och halvblodsprinsen ) Själv tyckte jag att den vär jätte dårlig inte alls så spännande.Som jag hade hoppats. Bara otroligt konstig. Helt plötsligt säger Fanny till sin pojkvän att hon är ensam hemma och att han kan komma när han vill. Så han krigade från Åkersberga till ekerö.För att träffa Fanny. Precis när filmen var slut så ringer han och säger att han är på Ekerö. Fanny får damp eftersom hon aldrig trodde att han skulle komma. Hennes föräldrar hade inte åkt,och dom skulle inte åka heller! Så vi åkte ända till Ekerö och träffade honnom. Efter en stund så träffar vi en massa männinskor vi känner. Sen senare så bestämmer vi oss för att smuggla in honnom i huset ialf.  Så vi låste in oss i Fannys gäst rum och kolla på tv och mös galet. Plötsligt öppnar någon dörren och så klart är det fannys mamma... Men det hände inget hon sa hej och godnatt. På morgonen vaknade vi runt tolv och Fanny vartvungen att åka till Trosa. Så vi åkte hem. Och jag har duschat och sovit,kollat på Paris Hilton .... Vad har ni gjort?.
Lägger upp bilder imorgon på vad jag köpte LOVAR.

Min otroligt snygga Robb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0