Är din blogg tråkig?,jag har tippsen!

Vad gör en blogg rolig,bra och spännande?. Först kanske man måste ha ett liv.Som det kanske händer något i. Då kan man ju börja berätta. Men ändå så kanske folk inte gillar din blogg?.Vad gör man då?

♥ Du måste ha mycket bilder.Utan bilder så är det tråkigt. Visst du behöver inte nya och fräscha från varje dag. Men du kan andvända gammla bilder om du inte har årkat lägga upp bilderna från din kamra.

♥ Designen är istort sätt jätte viktigt, den ska berätta lite av vem du är!, vill du ha hjälp med din design så kan du klicka hära! Då kommer du till en tjej som heter Vicktoria som gör designer. Men det kostar att ligga på topp! Ni som vill ha en enkalare design kan ju lära er allt om design hära! Och här kan du klicka om du inte har något bild program. Som man kan ladda ner gratis utan kostnad osv.Läs mer om det på webbsidan. Själv har jag två olika program som jag andvände förr men nu andvänder jag dom inte så mycket...Och här är ett litet enklare program som jag andvände mig av först.
Sen kanske du kan hitta någon som gör designer gratis.Men oftast så kostar det!

♥ Att uppdatera sig är viktigt.Från mig skulle jag säga minst 2blogg inlägg omdagen och då menar jag minst!,alla kan missa någon dag att blogga eller så.Men då får man ta igen det. Och du kan ju också ta hjälp av en gästbloggare.Men då blir det oftast tråkigt för er att läsa.Så tycker jag själv. Så blogga så mycket ni kan och helst själva skulle vara ennu bättre.

♥Hemligheten!Om komentarer och besökare...
Ni sitter hemma med era bloggar och skirver ett och annat i er blogg.Fast ni ser att dagens besökare och dagsens
komentarer är 00.00,vad gör ni då?Hoppas på att morgondagen ska bli bättre? Isåfall gör ni helt fel!,ni måste anmäla er på fler bloggsior,och skriva kommentarer till andra. Var trevlig det funkar alltid.!


Om din blogg vill ha fler besökare har jag nyckeln tryck här och bli medlem!

Så nu kanske det funkar!Gör din blogg idom enkla stegen!


 


Kommentarer
Postat av: anonym!

Tack,tack etersom jag inte har några besökar typ vill jag inte visa min blogg xD så tack,och jag har ''laddat'' ner ett av dina bildprogram och det funkar susen. Tack på förhand? :)

2009-07-03 @ 17:54:58
Postat av: Anonym

jättefin header, älskar rob! ;D

2009-07-04 @ 13:08:43
URL: http://kimloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0