Ta det ej fel men jag har inte tid...

Just nu så passar inte bloggen in i mitt ''liv''.Jag har för mycket att göra och att spilla ut tid framför datan kanske inte är min sak. Jag vet inte,och det känns jobbigt nu när jag kommit så långt. Men jag hoppas på blogg-glöd senare men nu så passar det inte. Skolan börjar nu nästa vecka och jag har sjukt mycket att göra. Eftersom jag är borta hela dagarna nu så blir det fel. Och att inte tänka på bloggen känns så skönt. Att vakna upp på morgonen och känna att man kan ligga kvar och inte anstränga sig lite mer. Även fast man kan men nu orkar jag inte med den jävla skit bloggen! Känner bara att jag slösar mycket tid som jag kan göra så mycket annat på. Så nu ska jag inte blogga på ett tag. Wooow jag är fri men jag kommer tillbaka. Ska styra upp med dom jävla lärarna i år också, bara för att jag inte kan matte så bra hatar min mentor mig och vägrade sätta ner mig till en lägre grupp,går iden svåraste gruppen. Fuck you marghareta iår kommer du få grillning. Dessutom sa hon att jag var dum i huvudet undra vem som är det igentligen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej sluta int blogga

2009-08-13 @ 20:43:44
Postat av: emelie

varför sluta när det blit bra?

2009-08-13 @ 22:38:19
URL: http://emelies.blogg.se/
Postat av: Anonym

när ska du börja igen då?

2009-08-16 @ 10:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0