Söndag

Godmorgon,har ni sovit gott?,själv har jag sovit som en gris. Vaknade väldigt tidigt idag,utav våran hund åt mat ur sin skål.Vad ska ni göra i dag då?. Själv har jag inga planer,ska rida på kvällen som jag inte har gjort på flera månader. Dock inte på våran häst men sak samma. Min söta lilla hund sovde brevid mig i natt. Myspelle säger jag bara,eller det kanske blir bättre med myspella eftersom hon är tjej.Håller på att rensa datan från en massa virus. Andväner ett jätte bra program som heter Ad-aware,man klickar på några knappar sen går den igenom hela datan. Nu har den hållit på i 45min,så det tar ett tag om man har mycket program. Själv klart har den hittat 46 ''virus'' som har gått bort. Den sökte igenom 180064 program jag har på datan. Inte lite men nu ska jag gå och kläpå mig puss puss.Min söta lilla smulan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0