så blir det.

Ikväll ska jag få rida vilket jag inte har gjort på jätte länge så det ska bli kul.Efter förra inlägget så åkte jag med min mamma och Roger in till bromma och handlade. På vägen hem stannade vi vid pizzerian. Har inte ätit pizza på jätte länge så nu får jag inte äta någon  mer ''grill'' mat den hära månaden. Har också fixat lösnaglar jag köpt. Tycker det är jätte tråkigt att bara ha franskmanekyr. Så jag målade tipparna svarta och ska sätta på ''diamanter''. Visst franskmanekyr kan vara snyggt också men på lösnaglar så ser det så overkligt ut. Så ett tips är att göra något roligt med lösnaglar,så dom ser mer äkta ut. Glöm inte att fila ner naglarna. Annars ser det bara dumt ut.
Bara början på nageln.'' Diamanterna'' ska på också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint

2009-08-02 @ 22:55:06
Postat av: Anonym

´är det du på bilden i towej:s blogg?,känner ni varandra?

2009-08-10 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0