Nu måste jag börja träna i gen.

Hej allihoppa hoppas ni har haft en bra eftermiddag i dag. Själv har jag precis varit ute och gått,med min hund i 45 min. Måste värkligen komma i gång med träningen i gen. Ska börja när skolan börjar,går ju faktiskt på ett träningsvärk och kör olika pass 2 ggr i veckan. Av den tiden jag höll på med det så fick jag bättre kondition men nu har den gått ner i sommar. Så nu ska jag börja i gen en ny stark Elvira, dessutom så tränar jag själv försvar ska det bli nya karate Elvira? Tränar något som heter BODYCOMBAT,vilket som är skit kul men skit jobbigt!


BODYCOMBAT ger dig en adrenalinkick du sent kommer att glömma!
Till motiverande musik och med en kombination av olika självförsvarsdiscipliner, som t.ex. Karate, Kung-fu och Thaiboxning, tränar du kondition och fokusering. BODYCOMBAT har utvecklats och anpassats för att ge effektiv och säker träning, samtidigt som kraft, känsla och nerv från Östasiens kampsporter är bevarad. Träningen ger dig chans att släppa loss, ha kul och samtidigt förbättra din fysik... Här tränar jag!- http://www.malarotraningsverk.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0