''Därför bloggade jag inte''

Många tårar har runnit ner från kinden sen i Onsdags,då jag fick veta att min hund har gått bort.Min stora bebis Sammy som (är) en rottwailer. Han skulle fylla 8år nu i höst. Det började för 2veckor sen ungefära då hans ögon vart röda,sen kom en slemhinna som täkte över ögonen på honnom. Mamma och Roger var på bilsemester fast dom hade hundarna med sig. Så dom åkte med honnom till vetrinären och sa att han hade blivit blind. Han fick medicin och sa att han skulle bli bättre att han skulle börja se igen. Någon vecka gick och han mådde bättre. Men bara några dagar innan mamma och Roger skulle åka hem så kissade han på sig och blev röd i ögonen hela tiden. Så dom åkte tillbaka till vetrinären igen. Han hade fått urinvägsinfektion. Han vart bättre av den medicinen han fick,och mamma och Roger åkte hem. Dagen då jag åkte hem till min pappa på tisdagen så började han må sämre igen. På natten så började han spy och bajsa på sig sen ramlade han i hop och hade jätte ont. Så mamma och Roger fick åka med honnom till sjukhuset,dom undersökte han och sa att han hade fått canser. Han skullle högst leva 2 dygn till. Men han skulle må mycket sämre.Dom ville inte att han skulle ha ont något mer,så dom bestämde att han skulle få somna.Mamma sa att hon aldrig sett Roger gråta så mycket isitt liv. Mamma kunde inte gå i från sammy när han inte fanns längre hon satt vid hans sida och sa förlåt hela tiden. Men han mår mycket bättre nu.Och är med våran andra hund Enzo nu i himmlen. Man får tänka på det possetiva, med honnom och inte hur han måde för några dagar sen.Tyvärr sitter jag och gråter och tycker att det var jättte jobbigt att skriva men jag kan inte vänta hur läge som helst,kommer alltid vara lika jobbigt. RIP sammy 5/8-09.

Han älskade äpplen! mest av all mat.

Julafton 08.(sälen)

Julafton 08 (sälen)( sitter med baken i soffan)

Sammy fick vara tomte ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

stakars dig,rip din hund !!

2009-08-10 @ 17:04:02
Postat av: Serena

Syynd :( fyfan, jag som alltid ser sammy så fort jag går förbi ditt hus!! :'(

2009-08-10 @ 23:47:40
URL: http://onlyserenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0