Webbcam

Hejsan nu så börjar bloggen bli ''klar''. Så imorgon bitti ska jag instalerna våran nya webbcam så kan jag ta kort på allt jag fått. Ennu roligare. Jag har ju lagt för mycket kärlek bara till självaste utseendet till bloggen. Men jag ska ta en paous en stund för det är väldigt jobbigt. Det tar ju flera timmar. Men nu ska ni komma på något jag kan göra för att bara festa upp bloggen. Nu har jag gjort som ''ni'' vill ändrat designen.

Just det jag och Fanny ska börja träna på tränings värket.Hennes mamma
har fixat så att hon kan börja. PS vi är bäst.

En liten sponsor till Moa hon har skaffat blogg!
hehe jag vet inte om jag får ge ut den men jag gör det iaf klicka hära!

Kommentarer
Postat av: moa

ELLI TA BORT DIN JEEEVEL

2009-04-10 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0