Vardag

Hejsan nu sitter jag här med min mage som pratar.Den är hungrig somsagt.Har bytt till myskläder. Snart så ska jag öva på franska läxan *första gången*.Har läst ett kapitel ur boken också,får inte läsa så mycket nu bara för att boken inte ska ta slut.Jag är typ på sidan 320 och det är bara runt 500sidor.Mitt liv kommer vara över när boken är slut.Men pappa sa att han skulle köpa en ny bok till mig i helgen om jag hade läst ut den.Villket jag kommer ha gjort.Ska flörta med honom så att han kanske kan köpa Hoodin till mig.Gud jag kan knapt berga mig längre.Nu ska jag iallfall försöka få tag på Victoria. Ha det så bra.För att komma till hennes blogg tryck hära!

Imorse hade jag sjukt gröna ögon det var skit snyggt.Jag önskade att jag skulle ha haft dethela tiden.( Kanske inte syns på bilderna)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0