To day

Hejsan har ni det bra?.Jag har väldigt tråkigt jag ska snart börja plugga ( mattematik) inte så jätte bra på det precis. Men jag måste säga att jag börjar bli bättre.Har inte kunnat enns tabellerna,okej jag ska inte sitta här och skriva att jag kan dom perfect. Sen ska jag läsa ut en bok vi har i läxa,ska vara klar nästa vecka.Började läsa härom veckan.( Bara läst en gång) Tidigare i dag så hade vi redovisnig på engelska och så klart vart det inte något stor tränig in för det. Han bara läsa i genom mina texter jag skrivit en gång.Men jag  tycker att det gick hyfsat iallfall.Ska även göra frågorna till Victoria, ( Om designen.)Men nu måste jag göra matte så hörs vi sen puss, Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0