Sötnosar

Hejsan nu är jag verkligen jätte glad fast också skit rädd. Jag har bara åkt utomlands 5 gånger förut. Och nu måste jag ta massor av sprutor.Jag hatar det!.Men jag får leva med problemet.Så i dag fick jag lite pengar av pappa så jag kan köpa något.Sen på onsdag blir det 200kr till.Sen skulle mamma sätta in lite pengar för att Swedbank hade tagit pengar i från mig.Så jag måste handla lite nya saker en keps ska jag ha!Måste ha det när jag åker till Egypten. Det är ungefär redan 40 grader där nu.Och 28 i vattnet. Jag kommer att bli neger.Och jag måste skaffa en gästbloggare.Just det imorgon ska jag hämta ut lite h&m saker jag beställde för typ 2månader sen,som kommer nu fan vad trögt!.Hur som helst så hoppas jag att ni sover gott puss.!
 
Lite bilder där vi ska bo kommer fler sen!
Hotellet har iallafall 4 stjärnor XD

Man ser tyvärr inte havet men det ligger bara bakom hörnet...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0