Soligt men kallt?

Hejsan bara för att det är varmt i solen så betyder det inte att det är sommar.Okej jag själv hade på mig shorts i dag och jag trodde att det var varmare en var det var. Så nu vet jag. I dag så träffade jag Frida vid 1 tiden och vi fikade mums.  Senare drog vi hem till Fredrik med glass i handen. För vi har inget liv. Sen så var vi väll med Fredrik och Zara i ungefära två tim och vi hade det väll ganska roligt eller ja det räcker för mig att hålla mig vid liv. Senare så gick vi och träffade min storebror och pratade lite med han fick pengar av han tidigare på dan så han ville ha 15kr av mig för att fortsätta spela data med sina vänner. Sen när solen inte värmde mera så hyrde vi film och kollade på,rätt så bra men inte den bästa. Så hoppas att ni har det bra puss och all kärlek från mig.

Morotskaka med Smakis kan det vara godare?



Allt är på tip top när det är som bäst



Somrigt men ganska kallt.(elvira frida fredrik och zara)



Jag ville bli brun om bena!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hejsan jag undrar bara om du går upp i vikt ut av att äta mkt mat dag in och dag ut? Alltså är frågan ganska dum men alla uppskattar av att få frågor.

2009-04-06 @ 19:34:27
Postat av: Evelina

oj jag menade inte om du går upp i vikt jag menade mera om du märker det på din kropp,hur i så fall tränar du bort det? :)

2009-04-06 @ 19:36:19
Postat av: Evelina

oj jag menade inte om du går upp i vikt jag menade mera om du märker det på din kropp,hur i så fall tränar du bort det? :)

2009-04-06 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0