Saker som jag måste träna på.

Med hårda ord säger jag sanningen själv.

Folk komenterar saker jag gör och säger.(Som tillexempel Twilight och färgen rosa)Kommer säkert upp mer en 10 gånger på en dag när jag pratar med folk.Jag måste lära mig att sätta gränser och prata mer socialt inte om vad jag älskar. Visst kan man prata med sina vänner som älskar det lika mycket som en. Men när man kommer till en preson som inte fattar eller vill höra så blir den sjukt förbannad för att man pratar om det helatiden. Jag måste öppna ögonen för andra saker och andra färger. Visst kommer jag fortfarande älskar färgen rosa. Men inte visa det på det settet. Jag måste lära mig att ta det som kretik när folk bara vill väl och att jag ska sluta prata om det. Så nu ska jag ställa upp och försöka att lära mig av mina ''misstag'' och förengångskull prova något nytt.Jag har gjort en lista på vad jag även behöver träna på som kommer börja i midnatt. God bye mina älskade vanor.


♦ Att lyssna mera och att sluta säga va helatiden.
♦ Sluta tigga festis
♦ Sluta äta godis på vardagar ( ink glass,läsk,chips. mm)
♦Träna mera minst 1 gång i vecka 1 gång i timmen. ( Jag ska träna på onsdag i 2 timmar.)
♦Sluta skriva om twilight fast jag älskar det men jag gör det för mycket. Har man en gång
blivit beroende så måste man sätta gränser någonstans.Och jag gör det i min blogg.
♦Sluta vara beroende av färgen rosa. (det är okej att älska men inte vara beroende)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0