pappa

Hejsan nu är jag hemma hos min pappa. Äntligen. Jag åkte ju till min mormor och jag fick 500kr,ett paket med 2 olika hårborstar,2 olika hårföner,locktång massor av olika stycken till. Det var faktiskt ngt jag behöve och ett fint guldhalsband. Tack!, Efter dom fina presenterna så åt vi en god lunch. Sen så har min mormor ont i sitt knä så jag och Sebastian gick och handlade till henne. När vi kom tillbaka vart det efterätt. När vi var klara där så gick vi till vällingby c. Och jag handlade 4-boken av twilight.-Så länge vi båda andas. Hm jag har bara ca 200sidor kvar i den 3dje ¨så jag passade på att köpa den medans jag var där.¨''det var den sista dom hade på lagerhouse'' sjukt mkt billigare där. Tyvärr har jag ingen kamera eller den är ju paj, :( ciao!<3

Min älskling                                                                                                    


Hårfön fast bara hårfönen

hehe ngt i den stilen.                                                                             

Pengar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0