''På land i gen"

Hejsan nu kom jag precis hem. Och jag vart kidnappad av mamma som tog med mig till Birka Paradise.!
Vi hade det sjukt bra och vi drack massor av goda drinkar. Åt praliner och så klart åt vi på resturang både middag frukost och lunch. Och jag fick med mig hem
,Maltesers XL large ca 40kr.Läppstift Ca 50kr. Solpuder ca 70kr. Foundation ca 100kr.Läppglans ca 40kr och nya ansikts borstar till sminket 9st + en makeup väska.

Båtresan med Birka Paradise
VId halv fyra tiden så skjutsade min pappa mig och mamma till Slussen. Där så fick vi gå in till självaste avgångs platsen.Där vi fick vänta i ca en halvtimma. När vi hade kommit på båten hände det inte så mycket efter som man inte får gå till sin hytt på engång. Så vi gick till baren och tog snacks och dricka. Vid halv sex tiden så fick alla leta upp sina hyttar.Efter en fotvandring runt båten så bokade vi spa behandlingar. Masage och Fotbehandling ( det ingick tofflor,handukar och morgonrock)0ch jacutsi?. Så när vi hade beställt det gick vi vidare mot resturangerna där vi bokade plats klockan halv nio tror jag. Sen så gjorde vi inte så mycket mamma lärde mig spela poker och vi strosade runt i båten. Kollade affärer och sånt. Sen så var det dags för mat gud jag har nog aldrig sett så mycket mat på länge tror jag. Både förett varmrätt och efterrätt och man fick ta så mycket man ville. Flera gånger om. Sen tog vi oss ner spelade poker vid elva någon gång på kvällen gick vi till partyt där en kille med caboy hatt och kalsonger ville dansa med mig XD hahah men jag gjorde faktiskt inte det (han var på svensexa). Så vid halv två tiden gick vi ner till hytten och sov. Redan vid halv åtta så ringde det (alarm) då fick vi gå upp och äta fruckost på buffen. Vid 9.00 så hade vi fotbehandling och det var så jävla skönt!!. När vi hade fått våran fotbehandlig så spelade vi poker gick åt lunch shopade lite till, Sen var klockan halv 2 så vi gick till spat i gen och badade utomhus i jacutsin(längs ut på fören).Där satt vi i 40min sen var det dags att att få masage. När vi var klara så gick båten i land.Slut på resan!

Bilder på vad jag köpt!


9st penslar.ALLTID!


Bara lite smink"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0