Ojda

Jag har bara tillfällig design men det kommer att vara bättre om ett tag. Så hoppas att det blir bra sen!

I dag så vaknade jag och när min pappa och jag hade fixat oss så åkte vi till donken och åt fruckost.! Det är en av sakerna som är bra när man bor så som jag när jag är hos min pappa. Senare så drog vi oss åt city gross. Och handlade för vi skulle få besök. När vi hade lämnat av sakerna så drog vi till elgiganten och köpte en ny webbkamra till den stationära datan (min brors) hemma hos pappa. Hehe fast jag sitter ju så klart ändå hära. Sen när vi hade fixat kom besökarna för att fira mig. Jag känade 500kr,godis och biokort. yes tack!. När våra besökare hade åkt så åkta jag och pappsen till Stadium. Vi köpte lite kläder. Själv så var jag nöjd med en jätte bra tröja och nya strumpor. När vi hade kommit hem så åkte vi till pappas jobb där han skulle ge min mamma lite cykel saker. När vi kom hem var det ingen slapp då gick vi runt lillsjön. Så sjukt varmt. Sen har vi ätit och jag har legat och läst. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0