Läs bara förstå allvar och humor.

Så nu ligger jag här och lyssnar på musik.Absolut cascada älskar vissa av hennes låtar.Sånt bra drag i dom.Och kollar på lite bilder. Så nu såg jag en bild på min jacka jag hade i vintras fan asså jag älskar den är så j*ävla go.Och nej jag ångrar inte att jag köpte en sånn. Visst tänker ni wb fjortis men hallå jag är sveeeriges största fjortis. NEJ det är jag inte hehe. Jag busade bara lite med er nu.MEN VET NI VAD. Jag kanske ska få moppe isommar.Fan vad najs.Och nu är jag riktigt j'vla seriös. Fatta få moppe ett år tidigare !.Jag måste bara säga en sak och jag kommer isånna fall få den av min bror han ska kanske ska köpa en sånn dära scoter. Vilken fantastisk bror jag har som köper moppe till mig.Han är bara 17år och han köper en moppe till mig.Hm vad lever jag i för värld?. Jag körde moppe första gången när jag var 10 ensam.Så jag kan det där. Hoppas han köper en nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0