Länge lever...

Hejsan nu blir jag faktiskt ganska sur på min kamera. När jag kollade om kameran funkade i dag så funkade den. Vad ska jag säga ? Ursch varför funkade den lixom inte när vi var på birka. Men länge lever min kamera. Sen har jag glömt min twilight bok hemma hos min pappa så nu är man ju sur för det också.Men i morgon hade jag tänkt att hämta den om jag inte flyr nu och hämtar den (så länge vi båda andas.). Sen har jag försökt fått Melina till att läsa den. Vilket hon kanske gör.  Sitter här och tänker på allt mitt godis. Mm.

Praov på fredag med Melina
På fredag ska jag praova på min mammas frisör salong och skönhets salong. Med Melina. Vi kommer nog bara sitta och sola och äta mat.Ska svara på några frågor och så men jag kan alla så det blir en enkel match.  Vi ska nog även äta på pizzerian som ligger lite längre bort. Have a happy day!
 
Haha så här desperat blir jag om jag
inte hittar mitt godis nää,jag skoja bara.
Driv bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0