Kväll-

Hejsan nu har jag gjort matte och pratat med Victoria om designen nu ett tag. Så imorgon eller på lördag kommer pengarna till henne.( Klicka för att komma till hennes blogg.) Hon är jätte duktig och absolut en av mina favo bloggare. Det är värt att klicka på hennes blogg. Så imorgon åker jag till pappa och är där över helgen.i ( brommaplan/ alvik). Visst är det skönt att komma från ekerö.Så nu ska jag snart äta sen middag ( JÄTTE HUNGRIG).Sen måste jag läsa sen ska jag se Twilight filmen igen för 9:onde gången.Okej kanske lite tröttsamm men jag älskar den.Upps sen om klockan inte blir för mkt ska jag läsa så länge vi båda andas/ twilight 4/4. Jag har bara några hundra sidor kvar snyft så jag vill inte att den ska ta slut så jag försöker verkligen inte läsa så mkt just nu. Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0