Hemma från stan

Hejsan,nu har jag kommit hem ifrån stan.Har varit där med Louisa,Melina Andreas,Anna och Sandra. Snacka att jag åt för mycket.Jag älskar mat.Sen så handlade jag lite saker också.´´se bilder nedanför´´,Sen så testade vi skor och åt mest mat. Louisa var på helspänd hela tiden för hon hittade inte dom solglasögenen hon ville ha.Men hon köpte några tärnigar aha,jag tror ni vet vilka XD.Så medans vi lekte med hennes tärnigar på donken så ¨åt vi glass också ,jag vart jätte sur för dom hade slut på kolasåsen så jag fick ta den äckliga chokladsåsen!. Sen vid tre åkte vi hemmåt.

Dagens köp..(bilderna är tagna med dårlig webbcam sorry.)

En jätte söt väska... Kommer att andvändas mycket!
Gina Tricot-149kr



Krims krams,Lycko påse!(Jag vet inte om jag var så lycklig)
Punkshop-10kr
Påsen inehöll, Ett ''fjortis halsband fast en annan modell''
Spice girls halsband,En katt ring,en JL brosch och en brosch
som liknar en champange flaska.Sen också ett nycklhalsband
men det fick Andreas.Men alla påsar inehöll inte samma saker
man fick välja ett hemligt paket!



Nya lynonstrumpbyxor.(svarta)
H&M-60kr.Två pack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0