Gymmet väntar efter...

Hejsan  idag har det varit en av världens tråkigaste dagar verkligen! Först hade vi matte diagnos. Sen hade vi orgentering,franska diagnos hatar hatar säger jag!! Nu så har jag hjälpt mamma med lite saker så jag ska få 200kr. Känn på den! Jag får nu för tiden 200kr i veckan och sen saker runt om.Så i kväll så ska det brännas kalorier.Ska träna med Fanny först Bodycombat och sen Bodybalance '' en typ av yoga''. I hela 2 timmar. En gång i veckan så sätter vi fart på allt på en och samma dag! Har börjat äta nyttigt också så jag hoppas vekligen att det händer något snart...
Om du är intreseerad att börja träna på det stället jag tränar på. Skit bra tränare och dom är alltid jätte snälla och väldigt glada. Så kan du läsa mera hära! Kom i gen och rör på häcken!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0