Godmorgon

Hejsan nu har jag gått upp och ätit frulle. Gud så fint väder det är utomhus vill bara lägga mig i solen och sola. I dag så hóppas jag att Frida och Zara följer med mig och köper bikini. Nåhot som behövs väldigt mkt. Och jag åker ju bort på söndag också. Så då ska den med. Antligen blir det V,by eller Solna. Men vad ska man ha på sig en sån sorlig dag?

Nu ska jag hoppa in i dushen och bli fräsch in för dagen sen ringer jag Frida och hör hur vi ska göra. Just det jag ska också förhandla med min bror. Frida måste låna busskortet av honom. Puss!

Föråt frida att jag tog den hära bilden men. Vad tycker ni om hippy band är det snyggt eller fult?
Just det hära bandet Frida har på huvudet är ett Godishalsband jag fick av william när vi var i
Romme.  Gud dom älskar jag. Det är alltid någon som äter upp mina godishalsband,gissa bara
en som gjorde det på resan.... FRIDA. Och när jag var hemma hos min pappa så åt han upp det.!
Vart är världen påväg`?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0