Fredag och Lördag.

Hejsan i går så var jag med Fanny från kl fem. Och när jag kom hem till henne hade kvinnan bakat kladdkake smet. Så jag åt och Fanny kolla på. Fast vi kollade dom nya avsnitten av Hanna Montana också en liten stund. Jag ''älskar'' det. Sen så hoppade vi studsmatat och lite sånt.Sen börjde Moa bråka om att vi skulle vara i Brommaplan klockan nio på morgonen. Jag bah hallå jag tänker inte åka hem. Fanny kollade på mig och sa följ med da. Så jag han så klart bara sova i fyra timmar. Fast jag är fortfarande stårlande pigg.Och vi kollade faktiskt på Twilight (jag fick min villja i genom) Vi åt fruckost på donken. Och sen åkte vi in till stan. Och åt på tacobar.Sen var vi där i 6 timmar och provade klännigar skor... osv. Sen så drog vi hem till Fanny och senare så åkte jag hem för jag var bajs hungrig.Nu ska jag bara softa.Ciao! Och jag hittade världens hetaste sko jag måste ha dom kommer i från scorett 699kr. Sorry ingen bild vart det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0