Förlåt men jag lovar att jag ska gott göra saken.

Hejsan sötnosar,hoppas ni förstår vad jag menar med rubriken. Hur som helst så har jag haft en nice helg tillsammans med mina vänner. Fredags till lördagen så var jag upptagen tsm med Fanny.Jag sovde där och vi bara myste i love it. Nu i dag så har jag på morgonen ridit ut i skogen tog en sväng på spaw. Hon är så himmla söt. Sen så när jag kom hem så durchade jag så att jag vart fräsch.Efter det så var jag med Frida och Zara vi gick till ekebyhovskolan för att möta Gustav men han skulle dela ut post så sklart.Senare gick vi och kollade om August var hemma och han var där så vi gick hem till Fredrik vi var typ där i någon timme. Sen var jag skit hungrig och så vidare.Ska kolla på tv och bara mysa hela kvällen. Puss och all kärlek från elvira. (bild jätte gammal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0