Bara ett sjukt samtal! -.-

Min pappa är nog den som inte tänker innan han pratar.

Pappa- '' Hur många kommer i dag?''
Elvira- '' Jag vet inte två?''
Pappa- '' Hur många kaffekoppar?''
Elvira- '' Kanske tre?''
Pappa- '' A just fan dina kusiner kommer också''
Elvira - '' suck''
Pappa- '' Nej nu måste jag ta fram ännu fler!''
Elvira- '' Din latmask!''
Pappa- '' Ska du själv säga''
Elvira- '' Hallå vem är det som är hembeträdet?''
Pappa-''Hm vi får se äh just DU!''
Elvira- ''suck du försa dig just''
Pappa- '' Jag måste gå ner med sopperna''

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag måste säga att din blogg är den bästa ''gratis bloggen''. Och den är mycket finare i designen! HAah vilken pappa du har ;)

2009-04-11 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0