Att flytta hemifrån. Ingenting är omöjligt i mina ögon.

Lär känna mig som en framtid.!

Hejsan. Jag har sjukt mycket ''framtids planer''. Ingenting är omöjligt det har jag lärt mig. Jag vill och tänker hemifrån när jag är 17år. Inget snack om saken. Och jag får det också. Bara 3år kvar sen är jag som fri. Fast helst vill jag flytta med någon kompis. Antligen Fanny eller Frida. Jag har nämligen fått jobb tills nästa år eller i år. Kommer ungefär käna 500kr per dag. Och tänk om jag sparar pengarna hur jäkla mycket jag kan få ihopp.Som sagt jag älskar att leva för framtiden. Sen har jag fått jobb i sommar.Av mamma på hennes Frisör salong. Så ska jag hjälpa till. Jag kommer spara alla mina pengar jag känar i hop på ett konto och spara konto tills jag flyttar. Fan vad smart jag är.Sen får man ju alltid hjälp av familjen när man flyttar pengar,möbler och mkt annat. Puss och hej då haha nu fick ni veta vad jag har för planer för framtiden börja spara!

Haha jag har iallfall en framtid som väntar bakom hörnet.Som jag längtar till.Jag tänker inte bara sitta och ''rulla tummarna'' i tre år jag kommer att leva tre år också. Inte bara tänka på framtiden,att också leva nu.Nu ska jag kolla lite på Twilight.Jag har också fixat sjukt mycket bilder från Twilight. Som jag snart kommer lägga in på min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0