23 saker ni kanske inte visste om mig.

Eftersom jag själv har fått frågor om saker ni inte vet om mig har jag nu gjort en lista på lite ihopplock.Visst är det inte allt men det är någonting.Alla saker jag skriver är så klart helt sanna,varför skulle dom inte vara det?.Men nu ska jag hursom helst bädda ner mig måste sova.Ähh om ni undrar varför jag inte bloggade i eftermiddags så var det för att jag sovde. Jag orkade inte vara vaken.Jag kände bara för det.Men jag fick iallafall ställa klockan på sex. Ha det bra puss.

* Född 1995/ 12 april
*Jag är 162 cm
*Född / bor i sthlm
* Bor i Alvik/ Bromma
* Bor på Ekerö
* När jag var 11 år så skulle jag springa ner för en sandkulle vid ett bad skit högt och snubblade rullade ner i sanden och ner i vattnet.Fick ett jätte stort err ( ett runt).
*Jag har aldrig brutit någonting / varit j*kligt nära 1 gång.
*Jag har ristat in Robert Pattinsons namn i min hand. ( Ta inte det på fel sett, utan att jag faktiskt ville det och var sjukt glad efteråt) Man ser det inte på avstånd,man lägger inte märket till det.
*Jag är Twilight nörd,(stolt)
*Jag får '' oftast det jag vill ha *blink* ''
* Jag är sjukt bra på att säga att jag är bäst.
*Jag är djur älskare, har 4 katter,2 hundar och 1 häst.
* Jag slutade rida på ridskola när jag var 11 år.
*Jag hade ridigt på ridskola i ca 7år, jag började vid 4års oldern.
*Jag älskar mat-kan äta helatiden.
* Sova är min passion/ kan sova när jag har lust var som helst hur som helst.
*Jag har lite mera en 20st väskor,( jag har sammlat)
* Buhu jag har slängt 5 väskor,snacka om att jag var ledsen men jag kände bara för det.
*Jag älskar äppelmos mer en allt annat.
*Jag är alergisk mot, Nötter,Äpple,Päron,Persika,Plommon.Morot,Mango,Björk,Sesamfrön/kan faktiskt dö av dom,Mjök alergisk och pollenalergisk,soja och vissa grönsaker.(Finns säkert något jag inte nämt också.)
*Älskar choklad/ dyrkar.
* Favorti glass Ben and Jerry , den slår alla.
*Jag är hungrig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0