16.12

Hejsan nu har jag ''laddat'' ner ett jätte bra bild pogram jag kommer att ha nytta av somheter Picasas 3.Det bilr jätte fina bilder.( Som är helt gratis rekomenderar) Så i dag så skickade jag pengarna till Victoria så dom kommer väll antagligen fram imogon bitti,eller om hon har riktigt tur kanske nu ikväll.I dag ska jag  bara slappa är alltid så j*vla trött på fredagarna.Kanske inte så konstigt börjar klockan åtta och slutar tre.Plus idrott.Önskar nästan att vi skulle börja klockan tio och sluta vid ett.Då skulle jag njuta av fredagar.SNART KOMMER MIN NYA DESIGN så hoppas allt blir bra eftersom jag pratade med en på msn i går och sa att det inte gick att kmt mina inlägg :S. Så jag tittade och det gick inte !! Det fanns ingen ruta att skriva i. Men om någon dag eller två kan ni börja kmt i gen om ni har samma problem.Ciao!<3

Det här är en jätte gammal bild på mig och min mamma.Och vissa många
av mina kompisar tror inte att jag var så blond som liten.Hur känns det att
ha fel?.Min vanliga. Eller förståss vet jag inte vad jag har för hårfärg längre.
Så nu har ni fått se sanningen om mitt hår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0